Op tijd betekent hier veelste vroeg - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van mariska gier - WaarBenJij.nu Op tijd betekent hier veelste vroeg - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van mariska gier - WaarBenJij.nu

Op tijd betekent hier veelste vroeg

Door: niels en mariska

Blijf op de hoogte en volg mariska

05 Juni 2013 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen zijn we op tijd opgestaan om deze keer wel uitgebreid te kunnen ontbijten. We hadden gisteravond een taxi geregeld naar het busstation en de bus gereserveerd naar Chaing Rai. Vanmorgen deed ik een rondje in het hotel en kwam ik er zowaar achter dat er twee computers staan in de bibliotheek. Dus ik ben snel achter de computer gekropen en probeer wat foto's online te zetten (wat helaas niet lukt) Ik zit net 5 minuten achter de computer en dan komt Niels ineens binnen. De taxichauffeur is er al. Hij is 20 minuten te vroeg. Dat is balen, denk ik bij mezelf. Ik leg me erbij neer en loop mee naar beneden. Maar gelukkig is de vrouw achter de receptie zo vriendelijk om te zeggen tegen de taxichauffeur dat hij veelste vroeg is en dat hij maar even moet wachten. Mijn kans om toch nog even achter de computer te kruipen.

Het laden van foto's lukt helaas niet. Ik ga het morgen nog eens proberen. Maar nu ga ik toch maar wel snel naar beneden, voordat we te laat aankomen bij het busstation.

• 05 Juni 2013 - 07:32

Pa En Ma De Hoop:

Hallo niels en mariska, jullie zijn echt helemaal in een andere cultuur wat alles aangaat. Hier is tijd is geld, maar daar kijken ze inderdaad niet op een half uurtje, maar toch lekker ontbeten???? Als wij alles zo volgen heb ik het idee dat jullie als jullie weer terug zijn heel wat fitnesrondjes moeten lopen, wij lezen niet anders dan tis lekker tis lekker, zooo lekker.... Geniet ervan luitjes... Veel plezier en tot de volgende blog. Pa en Ma