Op tijd betekent hier veelste vroeg - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van mariska gier - WaarBenJij.nu Op tijd betekent hier veelste vroeg - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van mariska gier - WaarBenJij.nu

Op tijd betekent hier veelste vroeg

Door: niels en mariska

Blijf op de hoogte en volg mariska

05 Juni 2013 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen zijn we op tijd opgestaan om deze keer wel uitgebreid te kunnen ontbijten. We hadden gisteravond een taxi geregeld naar het busstation en de bus gereserveerd naar Chaing Rai. Vanmorgen deed ik een rondje in het hotel en kwam ik er zowaar achter dat er twee computers staan in de bibliotheek. Dus ik ben snel achter de computer gekropen en probeer wat foto's online te zetten (wat helaas niet lukt) Ik zit net 5 minuten achter de computer en dan komt Niels ineens binnen. De taxichauffeur is er al. Hij is 20 minuten te vroeg. Dat is balen, denk ik bij mezelf. Ik leg me erbij neer en loop mee naar beneden. Maar gelukkig is de vrouw achter de receptie zo vriendelijk om te zeggen tegen de taxichauffeur dat hij veelste vroeg is en dat hij maar even moet wachten. Mijn kans om toch nog even achter de computer te kruipen.

Het laden van foto's lukt helaas niet. Ik ga het morgen nog eens proberen. Maar nu ga ik toch maar wel snel naar beneden, voordat we te laat aankomen bij het busstation.

  • 05 Juni 2013 - 07:32

    Pa En Ma De Hoop:

    Hallo niels en mariska, jullie zijn echt helemaal in een andere cultuur wat alles aangaat. Hier is tijd is geld, maar daar kijken ze inderdaad niet op een half uurtje, maar toch lekker ontbeten???? Als wij alles zo volgen heb ik het idee dat jullie als jullie weer terug zijn heel wat fitnesrondjes moeten lopen, wij lezen niet anders dan tis lekker tis lekker, zooo lekker.... Geniet ervan luitjes... Veel plezier en tot de volgende blog. Pa en Ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mariska

Actief sinds 20 Mei 2013
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 75595

Voorgaande reizen:

24 Juli 2018 - 10 Augustus 2018

Noorwegen rondreis met de auto

15 December 2016 - 19 December 2016

Dubai

22 Februari 2016 - 29 Februari 2016

Fins Lapland 2016

29 Mei 2015 - 30 Juni 2015

Amerika

11 April 2014 - 07 Mei 2014

Zuid Afrika

19 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

25 Mei 2013 - 17 Juni 2013

thailand

Landen bezocht: