In de jungle tussen de apen - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van mariska gier - WaarBenJij.nu In de jungle tussen de apen - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van mariska gier - WaarBenJij.nu

In de jungle tussen de apen

Door: Niels en Mariska

Blijf op de hoogte en volg mariska

09 Juni 2013 | Thailand, Surat Thani

Gisterochtend zijn we met de nachttrein aangekomen in het zuiden van Thailand. We zijn samen met een groep van 10 mensen vertrokken naar het racha praba meer. Daar hadden we een huisje op het water. Wederom heel gaaf. Daarna zijn we doorgereisd naar koh sok natural park. Hier slapen we in een huisje in de jungle, aan de rivier, tussen de apen. We hebben ze nu zelfs bijna aan kunnen raken. We zijn wezen tuben op de rivier en hebben nog veel meer leuke dingen gedaan. Vandaag trekken we verder door de jungle om dieren te spotten en te relaxen bij een waterval.

• 09 Juni 2013 - 07:03

Sven En Sabrina:

Hoi
    Klinkt leuk allemaal
    Zijn benieuwd naar de foto's
    Veel plezier nog daar
    Houuuudoe

• 09 Juni 2013 - 10:04

Aart En Leonie:

Geniet ervan!! Kunnen niet wachten om al jullie foto's te zien!

• 09 Juni 2013 - 14:52

Pa En Ma De Hoop:

Hallo reizigers, het is maar goed dat jullie alles opschrijven want jullie beleven zoveel dat als jullie weer terug zijn in schoonhoven dat je mischien iets vergeet van wat je gezien, beleefd en gedaan hebt. Hebben jullie de binnenlandse vlucht al gedaan? Nog veel plezier en tot de volgende keer. Pa en ma