Bijkomen aan het strand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mariska gier - WaarBenJij.nu Bijkomen aan het strand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mariska gier - WaarBenJij.nu

Bijkomen aan het strand

Door: niels en mariska

Blijf op de hoogte en volg mariska

12 Juni 2013 | Thailand, Bangkok

Afgelopen maandag 10 juni zijn we aangekomen op het eiland Koh Samui. Het was een reis van 5 uur om er te komen vanaf het gebied waar wij waren, maar die reis was het zeker waard. Bij aankomst zien we een prachtige zee en mooie witte stranden. Wat hebben wij zin in deze stranddagen!

We nemen een taxi naar ons hotel en daar worden we opgewacht door het hotelpersoneel. We nemen plaats op een sofa in de lobby. We geven al onze documenten af en zij regelen de gehele check in voor ons. We krijgen een welkomstdrankje en een handoekje om ons wat op te frissen. Dan worden we naar onze kamer gebracht. De kamer ziet er mooi uit. Hij is heel ruim, enorm schoon en een gigantisch bed. Het bed is wel meer dan 220 cm breed. Hier kunnen we goed verstoppertje spelen ;) In de badkamer bevindt zich een regendouche en een schone wc. (Die hebben we soms wel gemist in de jungle) We krijgen een tas met strandhanddoeken, die iedere dag worden ververst. We hebben een ruim balkon met een dagbed en uitzicht op zee. Wat is dat lekker wakker worden iedere ochtend.

Het hotelpersoneel is zeer vriendelijk en het hotel is mooi gelegen aan het strand. Er zijn heerlijke bedden en een fijne bar waar je heerlijke smoothies kunt bestellen voor maar 2 euro.

De eerste avond hebben we afgesproken met alle jongeren die we ontmoet hebben tijdens onze laatste bouwsteen: woudreuzen en meren. Iedereen is ongeveer van onze leeftijd; 2 nederlanders, 4 duitsers. We nemen een taxi naar het hotel van de anderen en vanaf daar nemen we een openwagentruck naar het uitgaansgebied van chaweng beach.
We starten bij een leuke beachclub op het strand en laten ons verwennen met heerlijke cocktails. Daarna gaan we door naar nog een heleboel clubs om uiteindelijk op de dansvloer te belanden. Het wordt een latertje of vroegertje (hoe je het noemen wilt) Maar het was reuze gezellig.

Voor de rest doen we hier vrij weinig. Lekker genieten van het goede leven. Een beetje bijkomen (een klein beetje ziek zijn) en lekker eten. En natuurlijk af en toe een voet of full body massage. Vanavond gaan we naar het centrum van lamai. Eens even kijken of daar ook nog wat te beleven is.

• 12 Juni 2013 - 15:31

Sven En Sab:

Genieten van deze dagen kunnen jullie even bijkomen. Wel super luxe allemaal tas. Met handdoeken. Lekker smooties. Niet ziekworden en nemen jullie straks het zonnetje mee deze kant op Gr. Sven en sab

• 12 Juni 2013 - 15:38

Ma En Judith:

Wat heerlijk luitjes!!. Wij zitten nu op een terrasje in Utrecht!
    Jullie nog lekker chillen en genieten van de rust. Have fun in the sun! Xx

• 12 Juni 2013 - 15:38

Ma En Judith:

Wat heerlijk luitjes!!. Wij zitten nu op een terrasje in Utrecht!
    Jullie nog lekker chillen en genieten van de rust. Have fun in the sun! Xx

• 14 Juni 2013 - 19:05

Diet:

Lijkt wel op arie bij die nachttrein...

• 30 Juni 2018 - 12:52

Sven :

O zijn jullie nu in Thailand, leuk zeg
    veel plezier daar!