veilig aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mariska gier - WaarBenJij.nu veilig aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van mariska gier - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen

Door: niels en mariska

Blijf op de hoogte en volg mariska

26 Mei 2013 | Thailand, Bangkok

We hebben een fijne vlucht gehad. We vertrokken netjes op tijd en werden prima verzorgt in het vliegtuig. Er was gratis entertainment aan boord en het eten dat we kregen was lekker. Ze hadden dit ook zo afgestemd, dat je je ritme al een beetje moest aanpassen. Zo gingen we al vroeg dineren. Daarna nog even filmpjes kijken en toen hebben we geprobeerd wat te slapen. Dat is niet heel goed gelukt. Bij aankomst op het vliegveld werden we opgewacht door iemand van 333travel en werden we netjes bij ons hotel afgezet.

En je zult het misschien niet geloven, maar natuurlijk moest er iets mis gaan. Bij de receptie zouden onze vouchers voor de reis klaar liggen en ons treinticket. Echter toen we hiernaar vroegen zeiden ze dat ze niets hadden ontvangen. We hadden al een heel rampenplan bedacht, maar bedachten om toch eerst maar contact op te nemen met de maatschappij die de vouchers bij het hotel had moeten afleveren. Daarna nog maar eens bj de receptie wezen klagen en gevraagd of ze nog eens wilden zoeken en dan mag je drie keer raden waar ze mee aan kwamen: de vouchers! We sprongen een gat in de lucht.
We zijn daarna eerst maar lekker een duik in het zwembad wezen nemen en nog even wat uitgerust. Nu kunnen we er weer tegenaan.

• 26 Mei 2013 - 08:17

Pa En Ma De Hoop:

Goedemorgen niels en mariska. Ten eerste super dat jullie al zo snel een bericht hebben kunnen achterlaten. Fijn dat de vlucht goed is gegaan, en na de spanning van de tickets bij de receptie ook dat weer goed is. Fijne dag nog, want jullie helft van deze dag zit er al op natuurlijk, en weer tot de volgende keer. Doei doei

• 26 Mei 2013 - 10:54

Kees & Lisa:

Goed om te horen dat de vlucht goed is gegaan!
    Nieuwsie heb nu toch geen oorlog met de badmeester dat ie bommetjes gemaakt heb?
    Is het eten ook een beetje lkkr in het hotel?
    Heel veel plezier nog! :D
    Groetjes kees&lisa

• 26 Mei 2013 - 11:30

Corina:

Goed om te horen dat jullie veilig in Thailand zijn aangekomen.
    Hele fijne dag verder! xx

• 26 Mei 2013 - 11:36

Aart En Leonie:

Ha Niels en Maris,

Fijn dat jullie een veilige vlucht hebben gehad en dat jullie nu in Bangkok zijn aangekomen. Wat betreft jullie eerste "tegenslag" een beetje spanning hoort natuurlijk ook bij het reizen ;)
    Geniet van jullie dagen in Bangkok en van al het moois dat jullie gaan zien en beleven.
    Liefs, Aart en Leonie

• 26 Mei 2013 - 14:32

Marloes Van O.:

Oh wat balen! Maar gelukkig goed afgelopen! Heel veel plezier enjoy!!!! X

• 26 Mei 2013 - 23:11

Jan En Judith:

He reizigers!

Goed wat van jullie te horen. Wat een gave foto's.
    Die kleuren, echt prachtig. Ik dacht trouwens dat jullie alleen maar nasi en bami zouden
    eten daar ;-) haha!
    Heeeeel veeel plezier nog!!

xx

• 27 Mei 2013 - 16:13

Elsbeth:

hee maris en niels,
    ziet er goed uit allemaal! genieten zo te zien!
    dikke knuffel els