22 juni, relaxdagje aan het meer - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van mariska gier - WaarBenJij.nu 22 juni, relaxdagje aan het meer - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van mariska gier - WaarBenJij.nu

22 juni, relaxdagje aan het meer

Door: Mariska en Niels

Blijf op de hoogte en volg mariska

22 Juni 2015 | Verenigde Staten, Page

Vandaag zouden we eigenlijk naar de Grand Canyon rijden. Omdat we voor de tweede dag een helicoptervlucht hebben geboekt en we daarmee verwachten te hele canyon te zien, wachten we nog een dagje met reizen.

Om bij de Grand Canyon te komen moeten we weer terug langs Page. Daar hebben we een aantal nachten geleden ook geslapen en dat was ons zeer goed bevallen. Bovendien ligt dat halverwege de route.

We slapen vandaag lekker uit en rijden dan op ons gemakje naar Lake Powell. We tanken nog even in Page en doen er boodschappen. En dan checken we in bij dezelfde camping als vorige keer. Met een strandlaken en onze zwemspullen, lopen we naar het aan het Lake Powell meer.

Het blijft een magisch meer zo in de canyon. Heel bijzonder. We hebben nu trouwens door een canyon heen gelopen, gezwommen en morgen gaan we eroverheen vliegen.

Behalve aan het strand liggen en zwemmen doen we vandaag weinig bijzonders, het is hier nog steeds een graad of 36. Gewoon een lekker relaxdagje. 's Avonds gaat de bbq aan en daarna volgt het kampvuur.

Heerlijk zo'n vakantie.

• 23 Juni 2015 - 10:22

Pa En Ma De Hoop:

jullie hebben gelijk......

• 25 Juni 2015 - 19:50

Esther En Charlotte:

Zoo lekker weertje daar! Mar ook lekker zo'n chill dagje.
    Geniet er maar van :)
    Xx

• 26 Juni 2015 - 18:56

Corina:

Lekker dagje hoor.
    En wat een lekker weer zeg!