11 juni, op weg naar yellowstone - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van mariska gier - WaarBenJij.nu 11 juni, op weg naar yellowstone - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van mariska gier - WaarBenJij.nu

11 juni, op weg naar yellowstone

Door: geschreven door Niels

Blijf op de hoogte en volg mariska

11 Juni 2015 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Tuut, tuut, tuut.......
De wekker geeft aan dat het 5 uur is. We wrijven nog wat in onze ogen, we eten ff snel een yoghurtje en dan is het tijd om te vertrekken. Op naar Yellowstone.

Om half 6 rijden we het camping terrein af en beginnen aan onze tocht van 750 km. Onderweg zien we steeds het landschap veranderen; van groene bergtoppen tot vlakke groene velden. En dan rijden we de staat Idaho binnen. Dat betekent dat we de klok een uur vooruit moeten zetten. Wel apart zoiets te moeten doen als je gewoon in hetzelfde land blijft. Als we dan in de loop van de middag langs het plaatsje Ashton rijden, zie ik opeens een groot bord met ‘Kenworth’ erop langs de weg staan. Ik aarzel geen moment. Ik neem de afslag en rij er naartoe. Want ja, vrachtauto’s blijven toch wel mijn passie. Ik stuur de camper het bedrijventerrein op en parkeer hem voor de deur. Zo opgetogen als ik ben, loop ik naar binnen. Ik vraag de receptioniste of ik alsjeblieft een kijkje mag nemen op het terrein en hier foto’s mag maken. De dienst doende receptioniste gaat het even voor me navragen aan haar baas. Gelukkig komt ze met het mooiste antwoord wat ik had kunnen dromen:” JA, het mag.” En dan voel ik me net een klein kind op een grote speelplaats. Ik kijk mijn ogen uit en de foto camera krijgt geen moment rust. Nadat we hier een aantal mooie plaatjes hebben geschoten, is het weer tijd geworden om onze reis weer af te maken. We sturen samen de camper over de grote snelwegen en komen dan rond 3 uur aan in Yellowstone. Hier zoeken wij een geschikte camping, om vervolgens lekker te genieten in het zonnetje. Nadat we bij zijn gekomen van de lange reis, lopen we even over de camping en zien we het zwembad wat ons roept. We besluiten onze zwemspullen te halen en ons de dag voorbij te laten gaan. s ’Avonds maken we nog een lekker kampvuurtje en dan is het tijd om de camper in te kruipen en ons voor te bereiden op de volgende dag.

  • 11 Juni 2015 - 07:51

    Pa En Ma De Hoop:

    Hai kids, hoe kan het nu dat de datum 11 juni is en de tijd 5 uur s ochtends,,,,,,,,, want dat is het nu bij ons ook.....!!!!

  • 11 Juni 2015 - 07:58

    Mariska De Gier:

    alvast geplaatst... oeps... omdat wee morgen geen internet hebben

  • 13 Juni 2015 - 15:14

    Kees En Lisa:

    Scherpe opgelet moeders....
    Mooie verhalen Niels & Maris!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

mariska

Actief sinds 20 Mei 2013
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 75420

Voorgaande reizen:

24 Juli 2018 - 10 Augustus 2018

Noorwegen rondreis met de auto

15 December 2016 - 19 December 2016

Dubai

22 Februari 2016 - 29 Februari 2016

Fins Lapland 2016

29 Mei 2015 - 30 Juni 2015

Amerika

11 April 2014 - 07 Mei 2014

Zuid Afrika

19 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

25 Mei 2013 - 17 Juni 2013

thailand

Landen bezocht: